رفتن به بالا

سایت خبری تحلیلی شهرستان ساری

تعداد اخبار امروز : 93 خبر


  • شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
  • السبت ۱ جماد ثاني ۱۴۳۹
  • 2018 Saturday 17 February
  • گفت‌وگو با کافه‌دار موفق ساروی

    مشتری مداری رمز موفقیت “کافه‌نشاط” است

    کافی‌شاپ‌ها برخلاف قهوه‌خانه‌های سنتی محلی برای خوردن چای یا کشیدن قلیان نیست. کافه‌ها محلی برای دورهم بودن و گپ و گفت های دوستانه است.

    به گزارش عصرساری، گذر زمان بسیاری از کسب‌وکارها را از رده خارج کرد و کسب‌وکارهای تازه‌ای را جایگزین آن کرد. از وقتی‌که حمامی‌ها لنگ‌های خود را آویزان کردند صاحبان قهوه‌خانه‌ها هم‌تخت‌های خود را از گود خارج کردند و کافه‌های جدید با آرایش مدرن جای آن را گرفتند.

     

    کافی‌شاپ‌ها یکی از کسب‌وکارهای دنیای مدرن هستند که مانند بسیاری از کسب‌وکارهای دیگر به‌صورت وارداتی به اقتصاد کشورمان واردشده و بسیاری از بخش‌های فرهنگ و اجتماع را تحت تأثیر قرار داده‌اند. کافی‌شاپ‌ها برخلاف قهوه‌خانه‌های سنتی محلی برای خوردن چای یا کشیدن قلیان نیست. کافه‌ها محلی برای دورهم بودن و گپ و گفت های دوستانه است. به همین منظور سراغ یکی از کافه‌دارهای خوش‌نام ساری رفتیم و گفت‌وگویی با او داشتیم.

     

    برای شروع خودتان را معرفی کنید و از تأسیس کافه نشاط بگویید

    نشاط کلبادی هستم و از سال 93 این کافه را تأسیس کرد، به‌واسطه اسمم همیشه به دنبال شاد کردن اطرافیانم بودم و برای همین، اسم خودم را روی کافه گذاشتم تا مشتریان با حضور خودشان در کافه برای ساعتی مشکلاتشان را فراموش کنند.

     

    اوضاع کافه‌داری در ساری چطور است؟

    مردمان ساری خونگرم و اهل گپ و گفتن که قطعاً این منش موجب رونق کسب‌وکار ما است، به لطف خدا در این چند سال مشتریان ثابتی داشتیم که همیشه به ما و کافه لطف دارند و در حال حاضر با دو دوست دیگرم اینجا را اداره می‌کنیم.

     

    محیط کافه نشاط مدرن و بروز است آیا با افزایش کافه‌های ساری مخصوصاً در یک سال اخیر مشتریانتان کم شد؟

    محیط کافه بسیار گرم اجتماعی و سالم است اینکه تعداد کافه در ساری در حال افزایش است بسیار خوشحال‌کننده و نشان‌دهنده تغییر رفتار اجتماعی است، با تأسیس کافه‌های جدید، ماهم تلاش می‌کنیم به‌روز باشیم و تغییراتی را به سلیقه مشتری‌هایمان انجام دهیم، مشتریان دوست دارند مکان‌ها جدید را تست کنند اما اگر کارتان باکیفیت باشد و برای مشتری ارزش قائل شوید درنهایت دوباره به‌جایی رجوع می‌کنند که احساس آرامش دارند.

     

    رمز موفقیت خود و کافه نشاط را در چه می‌دانید؟

    مشتریان هرروز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آن‌ها به‌شدت در حال افزایش است. کوچک‌ترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری می‌شود پس باید تمام توان خود را در جهت جلب رضایتشان انجام دهیم، رمز موفقیت کافه را در مشتر مداری، ایجاد فضا گرم و صمیمی و ارائه کافه و غذا با بهترین کیفیت میدانم.

     

    پیشنهاد خودتان از منو کافه نشاط برای مشتریان چیست؟

    مشتریانی که می‌شناسم و از سلیقه‌شان باخبرم پیشنهادی مناسب خودشان را می‌دهم اما برای همه اگر بخواهم از منو کافه نشاط چیزی را پیشنهاد کنم در نوشیدنی قهوه ترک و در غذاها بشقاب داغ نشاط که مخصوص کافه خودمان است.

     

    این انرژی خوب و حس گرم کافه نشاط از کجا می‌آید؟

    درراه اندازی یک کافه یافتن یک محیط آرام  و بدون تنش در اولویت قرار دارد و هیچ‌چیزی قشنگ‌تر از اینکه به ارتباط سالم و صمیمی با همنوعان خود داشته باشیم نیست و همین عوامل باعث نمونه شدن کافه نشاط در ساری شد تا اولین کافه در ساری باشد که لوح تقدیر از اتحادیه و اصناف دارد.

     

    به‌جز کافه‌داری به چه‌کارهایی مشغول هستید؟

    علاقه‌مند به فعالیت‌های خیریه هستم به‌جز کافه هر فصلی جشنواره یا بازارچه خیریه برای خانواده بد سر پرست بی‌سرپرست و بچه‌های بیمار برگزار می‌کنیم، والان هم مشغول آماده‌سازی خیریه هستیم که 13 بهمن آغاز به کار می‌کند.

    سخن پایانی

    همیشه دوست داشتم به آدم تأثیرگذار باشم چون به نظر من تنها چیزی که می‌ماند یک اثر خوب و تأثیر گذار است و اینکه از انسان به نیکی یاد کنند، آرزوی موفقیت، سربلندی و نشاط روزافزون برای همه دارم.

     

    اخبار مرتبط

    نظرات



    آخرین اخبار