امروز : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۸ ذخیره فایل ارسال به دوستان

برندهای مورد علاقه آقایان میلیاردر چینی!+عکس

به گزارش عصرساري، طی یک دهه گذشته موسسه مطالعاتی هورون اقدام به انتشار گزارشی می کند که در آن برترین برندهایی که مردان میلیاردر چینی تمایل دارند تا هدایایی با لوگوی آنها را دریافت کنند، لیست می شود.   برای تهیه رده بندی امسال، موسسه هورون اقدام به برگزاری یک نظرسنجی میان ۴۴۹ مرد میلیاردر چینی […]

به گزارش عصرساري،

طی یک دهه گذشته موسسه مطالعاتی هورون اقدام به انتشار گزارشی می کند که در آن برترین برندهایی که مردان میلیاردر چینی تمایل دارند تا هدایایی با لوگوی آنها را دریافت کنند، لیست می شود.   برای تهیه رده بندی امسال، موسسه هورون اقدام به برگزاری یک نظرسنجی میان ۴۴۹ مرد میلیاردر چینی کرده است. این افراد ثروتی بالغ بر ۱۰ میلیون یوآن برابر با ۱٫۴۵ میلیون دلار دارند.
گفتنی است موسسه هورون یکی از مراکز مطالعاتی مهم کشور چین است که فعالیت های مختلفی را در حوزه  ثروت دنبال می کند و نتیجه آنرا در چارچوب گزارش های آماری جذاب و قابل توجه ارائه می کند. این مرکز که دفتر مرکزی آن در شهر پکن قرار دارد عناوین متنوعی مانند شهرهای جهان با بیشترین تعداد میلیاردرها، میلیاردرهای جهان در بازار خودروی چین، جوانترین ثروتمندان چین، ثروتمندترین چینی ها و… را بروزرسانی می کند.
و اما برترین برندها برای هدایای لوکس: گوچی

۱٫۶ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

هرمس

۲٫۴ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

وولیانگ یی(برند کمپانی تولیدکننده نوشیدنی)

۳٫۱ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

بولگاری

۳٫۲ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

بربری

۳٫۳ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

چنل

۵٫۵ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

موتای (برند نوشیدنی)

۵٫۶ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

لویی ویتون

۷٫۱ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

کارتیه

۱۱ درصد از مردان میلیاردر چینی این برند را برای هدیه ای که به دیگران می دهند، انتخاب می کنند.

 

اپل

۲۵٫۲ درصد از مردان ثروتمند چینی این برند را برای دریافت هدایایی با لوگوی آن ترجیح می دهند.

 

بلاغ

ارسال دیدگاه

دوره شهید اوینی
نشر خبر
تیتر امروز
سیمرغ ما
بلاغ
یتیم خانه
آشکده
خبرنگار